Întrebări frecvente

În era digitală, magazinele online au devenit o sursă preferată pentru cumpărături pentru mulți consumatori. Magazinul online de produse profesionale pentru păr, unghii și cosmetice a devenit tot mai popular, oferind clienților o gamă variată de produse de înfrumusețare de înaltă calitate, livrate la ușa lor. Cu toate acestea, consumatorii au adesea întrebări și îngrijorări în legătură cu produsele și serviciile pe care le oferă. În continuare, vom explora cele mai frecvente întrebări pe care le-au avut clienții noștri când ne-au vizitat.

1. "Cum aleg produsele potrivite pentru tipul meu de păr sau unghii?"

Alegerea produselor potrivite pentru tipul de păr sau unghii este esențială pentru obținerea rezultatelor dorite. Magazinul nostru oferă spre filtrare o mulțime de atribute ce sunt asociate fiecărui produs. În secțiunea ”Recomandat pentru” vei găsi atributul pentru nevoia ta, și îți va facilita accesul la produsul potrivit.

2. "De ce unele produse nu au termenul de valabilitate trecut pe produs?"

Conform Art.16 lit.e din Legea 178/2000 (Republicata 2011) privind produsele cosmetice "Indicarea datei de valabilitate nu este obligatorie pentru produsele cosmetice a caror durabilitate minimă depașește 30 de luni. Pentru acestea, mențiunile se completează cu indicarea perioadei, după deschiderea produsului cosmetic, în care poate fi folosit în siguranță de catre consumatori. Această informație va fi redată prin simbolul de mai jos, urmat de perioada de utilizare exprimată în luni."

3. "Care sunt ingredientele produselor și sunt sigure pentru sănătatea mea?"

Mulți consumatori sunt interesați de compoziția produselor pe care le aplică pe păr, unghii sau piele. Majoritatea produselor includ o listă completă de ingrediente și dacă produsele sunt potrivite pentru persoanele cu piele sau scalp sensibil.

3. "Care este politica de returnare și de garanție a magazinului?"

Pentru mai multe detalii poți consulta Politica noastră de retur.

4. "Cum pot să aflu mai multe despre modul de utilizare a produselor?"

Instrucțiunile de utilizare sunt trecute în descrierea produselor. Dacă ai nevoie de mai multe informații decât cele furnizate de către producător nu ezita să ne contactezi atât telefonic cât și în scris - CONTACT - sau pe whatsup - 0740.123.000 -

5. "Cât durează până când primesc produsele comandate?"

Dacă ai comandat cu livrare prin curier rapid, timpul este de 1-2 zile lucrătoare. În schimb dacă ai selectat EasyBox, în 99,9% din cazuri ajunge a doua zi. Valabil pentru comenzile efectuate până la ora 15 în zilele lucrătoare.

6. "Care este politica de confidențialitate a datelor mele personale?"

Securitatea datelor personale este o preocupare majoră pentru majoritatea consumatorilor în era digitală.  Toate aceste detalii le vei găsi în politica noastră de confidențialitate.

7. "Există oferte sau reduceri speciale disponibile?"

Periodic avem oferete și promoții, unele limitate altele în limita stocului disponibil. Pentru a fi la curent cu promoțiile și ofertele speciale de pe www.eclat.ro abonează-te la newsletter-ul nostru.